Blog Marcina Bojko

Linux,Windows,serwer, i tak dalej ;)

Z życia Działu IT – kilka wspomnień.

Ponieważ obraz mówi więcej niż tysiąc słów – odnaleziona kolekcja zmodyfikowanych tekstów Dilberta. Pochodzą z dosyć czarnego okresu 2006-2008, gdzie mieliśmy nieszczęście posiadać coś koło 8 czy 9 szefów w tym okresie, rozrastaliśmy się niesamowicie, firma absolutnie nie mała żadnego pomysłu co z robić z urodzajem.

Szczególnymi zgłoskami zapisał się jeden z lemmingów – klasyczny „mierny ale wierny” – Gra o Tron w edycji warszaffki jak znalazł.

Będzie ostro i bez cenzury, Ci co mają się odnaleźć to się odnajdą, a reszta? Reszta pewnie dalej życie w nieświadomości i robi kanapki.

Aha i uwierzcie mi – 100% TRUE STORY! To był śmiech przez łzy 😉

Świat Grabberta cz.01 Świat Grabberta cz.02 Świat Grabberta cz.03 Świat Grabberta cz.04 Świat Grabberta cz.05 Świat Grabberta cz.06 Świat Grabberta cz.07 Świat Grabberta cz.08 Świat Grabberta cz.09 Świat Grabberta cz.10 Świat Grabberta cz.11 Świat Grabberta cz.12 Świat grabberta cz.13 Świat Grabberta cz.14

Written by marcinbojko

Styczeń 12, 2014 @ 19:25

Napisane w Uncategorized

komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nie pracuję w Twojej branży, ale kumam czaczę. Dobre.

    Posłuchaj tego: mój błąd na eBay:

    Wystawiłem przedmiot na eBay. Sprzedał się, ale podczas wystawienia przedmiotu popełniłem błąd i wpisałem złą końcówkę maila. Zamiast XXX napisałem DZIMEJL. Czyli email nie istnieje.
    Klient zapłacił. Kasa wisi niezrealizowana w otchłani. Ja nie mogę odebrać wpłaty, bo nie ma takiego maila, a i założyć takowego nie mogę.

    Dzwonię do nich, ze Skype (dzięki Bogu), PayPal proponuje anulowanie transakcji, ale nie mogę ze swojego konta. Oni twierdzą, że oni też nie mogą ingerować w transakcję i wycofać wpłaty po swojej stronie.
    Miałem rozmowę konferencyjną z przedstawicielką PayPal i eBay. Każdej musiałem tłumaczyć wszystko od początku. Po godzinie rozmowy i wyjaśnieniach dochodzą do wniosku, że tego się nie da rozwiązać. Jedyna opcja to anulowanie wpłaty przez kupującego (z Tajlandii).
    Piszę do niego, on chyba do mnie z translatora wujka googla. Mija już miesiąc i sprawa NIE jest rozwiązana. Kasa wisi w powietrzu.

    A eBay i PayPal przysyłają mi maila z podziękowaniem za kontakt, rozwiązanie sprawy i proszę o ankietę czy jestem zadowolony z ich serwisu i obsługi klienta. Jedno z pytań brzmi: „Czy help desk (czy ktoś tam) dobrze zrozumiał moje potrzeby i czy jestem zadowolony?

    Aż chyba sobie ją wypełnię.

    NintendoPassion

    Styczeń 12, 2014 at 20:02

    • Wypełniaj. HD działą wg. schematu: knowledhe tree i ankieta na koniec. Satysfakcja klienta? Łaska pańska na pstrym koniu jeździ 🙂
      Ja już zakładam 5 ticketa w Evernote (a mam edycję płatną) bo ich wtyczka nie lub allegro. Tłumaczę już entej osobie o co chodzi, a on dalej nie rozumie w czym problem.

      marcinbojko

      Styczeń 12, 2014 at 20:05

    • Mario, dlaczego ja Ciebie nie mam na FB?

      marcinbojko

      Styczeń 12, 2014 at 20:08

      • Ah! No właśnie 😛 Bo kilka miesięcy temu zamknąłem konto FB na dobre. 😛
        Puszczę Ci email z wyjaśnieniem …

        NintendoPassion

        Styczeń 12, 2014 at 20:37

  2. Zaczynam się bać 😉

    marcinbojko

    Styczeń 12, 2014 at 20:48

  3. Mój ulubiony z szkoleniami 😉 Wtedy jeszcze nie nosiłem okularów, a teraz już tak. Scenka 100% prawdziwa i tylko to podobieństwo do kreskówkowego odpowiednika coraz bardziej niepokojące …

    Golo

    Styczeń 20, 2014 at 19:29


Możliwość komentowania jest wyłączona.

