Blog Marcina Bojko

Linux,Windows,serwer, i tak dalej ;)

Co sądzę o Apple i kulcie Mac’a? :)

Po ostatnich rewelacyjnych zabawach z iPhone, iPod stwierdzam że najmniej śmieszną rzeczą z tejże filozofii jest iBill 😉

Written by marcinbojko

Październik 8, 2009 @ 18:21

Napisane w Uncategorized

Komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Chciałem obejrzeć filmik, który podlinkowałeś. Poklikałem trochę i ostatecznie dostałem następujący komunikat: „Ten film wideo jest niedostępny w Twoim kraju z powodu ograniczeń wynikających z praw autorskich. „. Nie ma lekko ;o)

    krystianwlosek

    Październik 8, 2009 at 21:00

  2. Kult Apple?

    Hmm, decyzję zakupu podjąłem tylko i wyłącznie z własnej i nie przymuszonej/nie reklamowanej woli. Niestety, jak w każdym fanboj-yźmie, tumult przygniata dobre cechy sprzętu.

    Czy można posiadać i lubić iPoda i jednocześnie nie lubić iPhone’a??? Ja mogę. Niby przeczę samemu sobie, ale jakoś dziwnie mi t tym dobrze.

    NintendoPassion

    Październik 9, 2009 at 03:43

  3. @krystian
    Dziwne, u mnie działa 😉
    @Mario
    do czasu jak kupisz i skorzystasz z iTunes w POLSCE. Oficjalnie nie działa 😉

    marcinbojko

    Październik 9, 2009 at 08:21


Możliwość komentowania jest wyłączona.

