Blog Marcina Bojko

Linux,Windows,serwer, i tak dalej ;)

Daily Coffee Show

zabcia

Dziecko mi się dało złapać w sidła konsumpcjonizmu – uzyskany na otwarciu sklepu Żabki nowy kubek stał się JEGO i TYLKO JEGO!

Nie mówiąc o tym że ze dwa dni marudził o tym kubku. W końcu – czego się nie robi dla potomstwa 😉

Written by marcinbojko

Lipiec 8, 2009 @ 15:55

Napisane w Uncategorized

komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Też nie odpuściłbym takiego kubka ;-P Mam podobny w domu, tyle, że żółty, z logo Ż.P. S.A. ale mój nie ma takiego podpisu pod rysunkiem 😉

    Dariusz Jastrzębski

    Lipiec 8, 2009 at 16:19

  2. I nie został zdobyty krwawicą 😉

    marcinbojko

    Lipiec 8, 2009 at 16:21

  3. Również mam bzika na punkcie kubków.
    „Czego się nie robi dla potomstwa?” – a moja prababcia powiadała: „Dupa nie szklanka. Nie pęknie” 😛

    Nic nie wspominaj o kawie. Nałóg.

    NintendoPassion

    Lipiec 9, 2009 at 03:26

  4. Kawa sensem życia?

    marcinbojko

    Lipiec 9, 2009 at 10:46


Możliwość komentowania jest wyłączona.

