Blog Marcina Bojko

Linux,Windows,serwer, i tak dalej ;)

Dzień Ojca – najlepsza pobudka o 6:37 jaką miałem w życiu.

Oczywiście po to aby wręczyć poniższe DZIEŁO. Niniejszym prezentuję społeczeństwu 😉

laurka

Written by marcinbojko

Czerwiec 23, 2009 @ 18:25

Napisane w Uncategorized

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nie boi się kolorów! Narysował okrągłą głowę! Większość dzieci rysuje płaskie czoło, o ile się nie mylę.
    Masz w domu kolejną twórczą duszyczkę. Nic tylko pielęgnować takie talenty. Albo humanista, albo fotoszopista. W ramkę ino!

    Marcinie, nie wiem jak ty, ale mój ojciec zawsze datował ołówkiem wszystkie moje prace. Do dzisiaj mam ‚malunki’ z czwartego roku życia. Wspaniała pamiątka.
    Jestem pewien że i ty również archiwizujesz wszystkie jego twórcze prace?

    Piękne.

    NintendoPassion

    Czerwiec 24, 2009 at 04:08

  2. Mario – podałes mi jeden z lepszych pomysłów 😉

    marcinbojko

    Czerwiec 24, 2009 at 10:01

    • 😀
      Oboje będziecie mieć wspaniałe pamiątki. Mój ojciec ma duszę artysty. Prowadzi (wyobraź sobie) księgę rodzinną. Niektóre z prac moich i mojego rodzeństwa są w niej.

      Piękna pamiątka na całe życie.

      NintendoPassion

      Czerwiec 24, 2009 at 14:12


Możliwość komentowania jest wyłączona.

