Blog Marcina Bojko

Linux,Windows,serwer, i tak dalej ;)

Z cyklu – u nas na Allegro ;)

Zadziwiające jakie okazje czasami (a nawet często) można trafić na naszym wszędobylskim portalu aukcyjnym. Jak widać poniżej – całkiem fajna konfiguracja:

  • dwa procesory (Xeon 3.0 Mhz 512MB cache)
  • dwa zasilacze (redundantne)
  • Dwie karty sieciowe (100 Mbit i 1 Gbit)
  • 6 dysków 72GB UW320 SCSI
  • kontroler macierzowy SmartArray 6400+BBWC
  • 4096 MB RAM z ECC, hot spare i RAID ON MEMORY
  • redundantne wiatraki 🙂

200906055672009060556320090605564

Uwierzycie – 810 zł? VMware ESXi 3.5 hula pięknie, już jedna z maszyn przeniesiona na wirtualkę. Jestem pełen podziwu … sam dla siebie 😉 A waży skubaniec coś ponad 45 kg 😉

#########################

Daily Coffee Show 😉

DSC01345

Written by marcinbojko

Czerwiec 6, 2009 @ 17:02

Napisane w Uncategorized

Tagged with , , ,

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cholernie ciężkie. A mówi się że wiedza jest ciężka.

    Pytanie do ciebie, bo baaardzo mnie to irytuje i ciekawi zarazem. Zamiast wyrazu „redundantne” nie można użyć np. „powtarzające się” czy coś w tym stylu?

    Czy to jest już przyjęte w polskim języku? Bardzo nienaturalnie to (wg mnie) brzmi.

    Wiesz, jak czytam np „supportowanie” to mnie normalnie kręci.

    NintendoPassion

    Czerwiec 11, 2009 at 12:49

  2. Zapewniam cię że redundancja (nadmiarowość) istnieje w języku polskim – proszę: http://pl.wikipedia.org/wiki/Redundancja
    Do przymiotnika ‚redundantny’ już tylko jeden krok.
    Natomiast co do ‚supportować’, ‚customizować’ czy ‚asset’ – zgodzę się. Brzmi nienaturalnie. Ale tak dobrze 😉
    BTW. Świetnie że wróciłeś na gram.pl

    marcinbojko

    Czerwiec 11, 2009 at 13:06

    • Wiesz,
      Pytam się, bo nie wiem. Nie kwestionuję twojej znajomości dziedziny. Tylko to bardzo dziwnie dla mnie brzmi. Z Gramu już wiem jak to zapożyczają wyrazy angielskie na lewo i prawo. Z mieszanym rezultatem.

      A „hardcorowy” to mnie dosłownie razi…

      ***
      Wróciłem na Gram. Tak. Aż dziw bierze że ktoś chce czytać praktycznie wpisy o niczym 😛
      Z drugiej strony, GS traktuję jak „wygadanie się”.

      Dzięki 😀

      NintendoPassion

      Czerwiec 11, 2009 at 13:13


Możliwość komentowania jest wyłączona.

